Belépés

Amennyiben Ön már regisztrált felhasználó, itt léphet be

Elfelejtette jelszavát? Jelszó visszaállítása

Jelszó visszaállítása

Írja be e-mail címét jelszava alapállapotba állításához

Már van fiókja? Bejelntkezés
×

GLS futárszolgálat

A futárszolgálat összesen kétszeri kézbesítést kísérel meg. A futárszolgálat a csomag Szolgáltatótól való átvételét követően e-mail értesítést küldd a Vásárlónak, mely e-mailben található linkre kattintva a Vásárlónak lehetősége van a szállítási időpont módosítására, valamint a csomagszám alapján, a küldemény online történő követésére.

Ha Vásárló sérülést tapasztal a csomagoláson, az átvétel során, akkor a futártól ne vegye át a terméket és küldje vissza. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét Szolgáltató díjmentesen biztosítja.

Szállítási költségek

??????????????????


Külföldre történő szállítást a Szolgáltató nem vállal.

Lehetőség van arra is, hogy a Vásárló saját maga szervezze meg házhozszállítást egy általa választott futárszolgálattal. Ez esetben a Vásárlónak kell gondoskodnia, minden a kiszállítás megszervezésével együtt járó feladatokat és köteles a futárszolgálatnak kifizetni a kiszállítás költségét.

Szállítási határidő

A megrendelés kiszállításának határideje 2-3 munkanap, amennyiben nem az előre utalásos, 1 napos gyorspostát válassza szállításkor, ebben az esetben a szállítás időtartama 1 munkanap.

Szolgáltató – a Felek eltérő megállapodásának hiányában - a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a fogyasztó rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a terméket.

A Szolgáltató késedelme esetén a fogyasztónak minősülő Vásárló jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesít, a fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni.

A fogyasztó póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni akkor, ha

a)    a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta; vagy
b)    a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben - és nem máskor - kellett volna teljesíteni.

Személyes átvétel

Személyes átvételre a Szolgáltató üzlethelyiségében (cím: 4400 Nyíregyháza Orosi ut 22. - előre egyeztetett időpont alapján) biztosít lehetőséget. A megrendelés átvételének legkorábbi időpontjáról a Szolgáltató emailben tájékoztatja a Vásárlót.